dansaikonfetti.blogg.se

Kriget fortsätter.

Publicerad 2013-09-28 20:58:30 i Allmänt,

Heeej!
 
Just nu har jag ljudkrig med dom som är under. Som vanligt. Måste säga att Röd är den bästa skivan att hämnas med. Detta gör ju att jag inte kan titta på körslaget, får väl se vem som åker hem i tidningen. Om dom inte börjar visa respekt och slutar.
 
Har bott hos mamma i veckan och jag åker nog fan tillbaka där det är lugnt och skönt. På måndag ska jag träffa en soctant. Då kommer jag berätta hur allt ligger till. Att jag har självmordstankar dygnet runt. Tror inte hon kommer bry sig. Kommuner brukar inte göra det.
 
Ska kolla klart på disneyfilmerna jag inte hann se igår. Den lilla sjöjungfrun, Kejsarens nya stil, Skönheten och odjuret. Och kanske Aristocats. Tillsammans med ostbåger. Jepp.
 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela