dansaikonfetti.blogg.se

Restart.

Publicerad 2013-11-09 21:21:00 i psyket,

Det har gått lång tid sedan jag skrev här. Om jag ska vara ärlig så har jag inte mått så bra. Jag spenderar för det mesta min tid i sängen. Vissa dagar kommer jag inte upp. Jag har fått en ny läkare som har gett mig en ny medicin ,sertralin, som faktiskt funkar för mig. Jag går inte upp i vikt och jag får ingen ökad aptit :) Jag har heller ingen elaka tankar som att t ex skada mig eller något sånt.
 
Träffade också en ny psykolog som ska skicka in en remiss till ett ätstörningscentrum. Jag ska också få prata med någon en gång i veckan. Det låter kanske inte som värsta grejen men jag är jätteglad att det börjar gå framåt. Att bli frisk är det jag fokuserar på mest just nu.
 
På måndag ska jag till Danderyds sjukhus för att undersöka min tand. Sen ska dom dra ut den. Ska bli så skönt att bli av med eländet. Nu ska jag fortsätta glo på AMerican Dad (något besatt?)
 
 
Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela