dansaikonfetti.blogg.se

Natten är kort.

Publicerad 2013-11-19 00:21:45 i Allmänt,

Hej.
 
Blir ett litet sent inlägg. Igår när jag satt och kollade på Bron lossnade min tand. Eller det som var kvar av den. Ganska skönt faktiskt för nu kan jag äta mat som en noraml människa igen.
 
Gårdagens avsnitt av Bron var i alla fall jävkligt bra. Hoppade verkligen till när Martin såg Jens. Så jävla läskigt. Och jag hade rätt angående Oliver - han var ond :)
 
Sov jättedåligt inatt igen, somnade på dan mellan 16-18. Vaknade och tog en promenad med stavarna. På kvällen tränade jag som vanligt med Jill.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med hundarna och kolla på en film som jag kan somna till.
 
 
Puss! Och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela