dansaikonfetti.blogg.se

Jagkommerintepånågonrubrik

Publicerad 2013-11-17 14:33:24 i Allmänt,

Det som händer nu är för det mesta återbesök till psyk. Ska dit nu på torsdag och sen nästa onsdag. I mitten av december ska jag träffa en läkare på ätstöningsgrejen och se om jag ska få behandligen eller inte. Ska också skicka in en matsedel. Hatar att skriva ner vad jag äter.
 
Tandläkaren gick bra. Tanden ska ut en vecka innan jul och det kommer att kosta 3300 kronor. Tur att man inte har så stora utgifter så att man har råd med tandvård.
 
Annars händer det som vanligt inget värt att nämna. Jag går runt och längtar efter snö, sitta framför en brasa och dricka varm choklad.
 
 
 
 
Nu ska jag till Uppsala en sväng! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela