dansaikonfetti.blogg.se

Jag är alltid tryggast när...

Publicerad 2013-12-17 19:32:40 i Allmänt,

Tiden går fortare än vad som önskas. En vecka kvar till julafton :) Då får jag öppna min Paradisask som jag köpte för tre veckor sedan. Jag skulle egentligen till tandläkaren idag men jag har inte tid. Ska städa och packa. Om några dagar lämnar jag för ett tag. Två härliga veckor i vinterlandet. Snön kom och den försvann lika fort. Det ska tydligen vara grönt här hemma men snö i Dalarna. Slår vad om att Stockholm får en snöstorm i januari.
 
Jag har tagit kontakt med några från mitt förflutna och även om dom inte vill ses så känns det i alla fall skönt att ha kontakt med dom igen. Men det är dags att skapa nya minnen med dom nya vännerna jag har i mitt liv. Det är mänskligt att sakna det som en gång fanns, men det är fan dags att begrava det som är dött.
 
Jag vet inte. Känns mest som att jag babblar om oviktiga saker. Jag har mensvärk och ska äta lite choklad. Och när jag är klar med det ska jag börja packa lite.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela